“Iddet je u uskoj vezi sa razvodom braka (talakom). Ustvari, to je jedna pravna posljedica razvoda braka (talaka). On ima svoj cilj, smisao, mudrost i utemeljenost kako u Kur’anu, tako i u Sunnetu.
Knjigu sam podijelila na pet dijelova, shodno tematikama. Prvi dio knjige tiče se osnovnih pojmova po pitanju pričeka, kao što je jezička i terminološka definicija, da bismo se upoznali sa pravim značenjem date riječi.
Zatim ćemo kroz osnovne izvore islama uvidjeti i spoznati propisanost i njegov značaj.
Kada razmišljamo o pričeku nakon razvoda, uvidjet ćemo da on ima dubok smisao i skupocjenu vrijednost, pa ću navesti u čemu se sve ogleda njegov značaj. Spomenut ću da je to radi: pokornosti, pomirenja, statusa materice, nemiješanja potomstva, žaljenja za mužem… Pomenut ću i pitanje koje se veoma kosi sa običajima i praksom muslimana Sandžaka, a to je pitanje gdje žena čeka svoj priček.
Drugi dio knjige svodi se na vrste i podjele. Shodno situaciji postoje različite vrste iddeta, koje traju različit vremenski period. Navešću svaku vrstu, uz objašnjenje koliko traje i dokaz iz Kur’ana ili Sunneta. Postoje različite vrste iddeta i shodno svojoj problematici različito se tumače i različito traju.
Treći dio je vezan za neke odredbe pričeka, kao što je preklapanje različitih vrsta iddeta. Može da se dogodi za jednu ženu da se poklope različite vrste pričeka, kako u tim situacijama postupamo i kako se to računa.
Pomenut ću slučaj kada žena nema iddet, i različite situacije i varijante koje mogu da se dese pa da se preklope različite vrste pričeka. Zatim, spomenut ću na koje načine čovjek može da vrati svoju ženu i propise u vezi sa pričekom.
Četvrti dio knjige se tiče glavnih propisa, šta je sve zabranjeno ženi u pričeku nakon razvoda.
Za kraj, napravit ću kratki osvrt na bošnjačko drušvo i njihovo poznavanje ili nepoznavanje ovoga propisa. Naime, kroz jedno kraće istraživanje (anketa-upitnik otvorenog tipa), uvjerit ćemo se koliko je površno poznavanje o pričeku. Navešću i neke situacije koje su se uvukle kao običaji u bračni život, a suprotni su islamsko-šerijatskim propisima.” – iz Uvoda, prof. Mersiha Juković.